FRUKOST?

Jag vaknade försent idag också..! Men det kan nog bero på att jag råkade somna försent eftersom jag plötsligt behövde sätta stopp för en sak. Sen vaknade jag klockan 5 eller halv 6 av en viss Alex eftersom vi behövde prata lite. Skönt o reda ut saker och ting. Men ibland behöver man trycka på dom ömma punkterna för att få fram det rätt, tur att jag kännt honom i runt 3 år. Han ska nämligen till storvreta idag och va uppe med tuppen, tack för den. Hade även en stund med bästa Anton via sms, fy satan i gatan vad jag saknar honom.. killen har mognat på sig.

Jag har varit ute med hundarna, rikitgt skönt väder ute ju. Ska nog steka lite pannkakor nu! Jag har väldigt lätt för att få andras "matsjuka". Jag har druckit oboy varje dag i 4 månader, bara för att mitt ex gjorde det. Nu gör jag iordning ett glas a bara vane sak sen dricker jag det ändå inte. Martina steker pannkakor till frukost ganska ofta och vem ska inte göra det nu? Undra om det här beror på mina dåliga frukostvanor. Folk kallar inte ens det frukost. Men innan skolan äter jag oftas en hel eller halv macka och ett glas vatten eller oboy nu efter massa kärleksfrukostar. Vad äter och dricker ni till frukost? :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0