Du är snygg.

Mina vänner...
Även denna dag har varit helt jätte bra. Lite lektioner fram till lunch, helt okej faktiskt. Slängde i mig lite mat, rullade ner mot hockeyhallen, skolhockey turnering. Den första jag ser på isen är Martin, great. Rostad kärlek. Kollade klart på hans matcher med Robin,Felicia och Martina. Mötte även upp Micke än stund också. Diggar sällskapet!! Min skola hade två lag, gick olika tror jag. Efter de mötte vi upp Ossie, saknat killen grymt. Umgicks med Rami en stund och pratade lite med Martin och folk jag inte kommer ihåg namnet på :) Hoppade matten för hockeyn och en bit av so'n men fixade sista lektionerna.

Mina ögon fick riktigt ögongodis idag. Massa hockeypojkar, dock fanns det en STOR favorit. Det finns men vi prioriterar. Nu ska jag dunka musik och ge hemmet en omgång. Jag får väldigt underbart säng besök ikväll!! :D


Kommentera
Postat av: Laffe

Haha vad bar kul med att träffa mig <3

2011-01-29 @ 00:58:27
Postat av: Anonym

Snacka om player, håll dej till en vafan.

2011-01-29 @ 13:05:04

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0