Baby

Har haft en helt okej dag, åter i skolan. En lite småspeckad vecka. Prov,prov och lite läxför hit o dit.
Jag ska snart dra mig mot martina. Spenderar min kväll och natt med henne. När vi har vaknat äger gymmet våran tid och eftermiddagen på psykologigymnasiet. Jag hoppas verklige martina ska trivas där. Hon behöver stooormtrivas nån stans.



Blev ett par svarta jeans rikare i lördags.
Exakt vad jag behövde.



Backstage



Jag blev kär imorse, i solen.


Kommentera
Postat av: Laffe

Fan vad snygg du är gillar det :) <3

2011-02-01 @ 15:24:40
Postat av: Laffe

Fan vad snygg du är gillar det :) <3

2011-02-01 @ 15:25:39
Postat av: -

vad ska du går för gymnasium? typ inriktning och skola?

2011-02-01 @ 23:06:45

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0