Aj i hjärtat

Har du någonsin älskat någon så mycket
Det gör dig gråta?
Har du någonsin behövde något så dåligt
Du kan inte sova på natten?
Har du någonsin försökt att hitta orden
Men de kommer inte ut rätt?
Har du någonsin?

Har du någonsin?

Har du någonsin varit kär
Varit kär så dåligt
Du skulle göra vad som helst
Få dem att förstå?
Har du någonsin haft någon
Stjäla ditt hjärta bort?
Du skulle ge vad som helst
För att få dem att känna likadant?
Har du någonsin sökte efter ord
Att få dig i sitt hjärta
Men du vet inte vad jag ska säga
Och du vet inte var du ska börja?

Har du någonsin hittat en
Du har drömt om hela ditt liv?
Du skulle göra nästan allt
Att titta in i deras ögon?
Har du tillslut hittat en

Du har gett ditt hjärta till
Bara att konstatera att en
Kommer inte att ge sitt hjärta till dig?
Har du någonsin stängt ögonen och
Drömde att de var där

Och allt du kan göra är att vänta
För den dagen då de kommer att bry sig?

Vad gör jag måste göra för att få dig i mina armar, baby?
Vad gör jag måste säga att komma till ditt hjärta
För att få dig att förstå
Hur Jag behöver dig bredvid mig?
Måste få dig i min värld
"För, älskling, jag kan inte sova "

Har du någonsin?






Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0