Äcklig tjej den där...

Jag hade en gång en kompis, eller en granne. Visst i va bra vänner, en tid jag skulle vilja radera. Grejen är att nu är den enda hon gör är att prata med mina gamla killar. Fräsch? Ärligt talat skulle jag aldrig vilja ha sex eller ens dela saliv med någon jag vet hon gjort det med. Fyfan skam! Skulle aldrig sänka mig så lågt.

Att hon inte hittar andra killar än mina gamla tycker jag är sorligt, synd om tjejen. Dessutom är det vidrigaste att jag vet exakt hur en av killarna funkar. Han ber om nakenbilder hela tiden, även på nära håll om man säger så. Jag nekar inte att jag skickat lättklädda bilder till honom, men det finns ju även här på bloggen såå? Kärleken som fanns mellan oss va på ett helt annat plan än naken bilder och perversa sms. Saken är den att jag tvivlar inte en sekund på att min gamla granne skickar det han ber om. Har ju hört..

När jag och denna tjej hade en såkallad vänskap så trodde jag aldrig att hon skulle sjunka så långt som där hon är idag. Varför skulle sex hjälpa mot andra problem? ärligt talat så har man sex med någon man tycker om, inte för att bli utnyttjad. För det är exakt  det hon blir, tyvärr.. alla gånger säger jag abslut inte. Men som sagt jag känner ju killarna... väl.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0