Evigt älskad

Nu är jag hemma igen.
Idag tog vi ett sista farväl om min älskade gammelfarmor. Det var så många känslor och så underbart fint. Jag älskar verkligen min släkt..Vi är väldigt många!

Jag spenderade iallefall natten hos världens bästa kusiner och faster. Dessutom övertalade dom mamma att jag ska tatuera mig. Någon stans på underarmen troligen. Min farbror är ju tatuerare så pratade med honom idag. Men allt verkar så läskig. Vi får helt enkelt se hur jag ligger till i med det helt i april :D Texten är iallefall redan bestämd!



Family friends.
Min kusin's första och hitills enda. Gjord av min farbror.
Så jävla snygg!!


Kommentera
Postat av: sarah

det gör inte så himla ont att tatuera sig :)

2011-02-19 @ 16:03:21
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0