PUSS

Jag älskar dagens väder. Man blir lycklig som en .... hm... vad tänkte jag nu?! Jag vet inte.
Skolan gick utmärkt. Hade mitt första nationella prov imorse, läsförståelse svenska. Funkade utan några större problem. Under förmiddagen gick min andra halva hem, så dagens störta problem blev ensamhet. Hatar att vara utan henne, men det funkade. Hann inte med någon lunch, så blir det när man umgås fint.Kärlek. Därför äter jag just nu lite kycklingwok, yummie!

Ingen är hemma och det är så himla tråkigt o vara hemma själv. Så ska byta om lite och ta en promenad i det vackravädret.
Först bestämma middag för idag är det min dag att laga mat!!



hittar ni alla 3 hundarna? :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0