Kung hjärta Drottning

Tjenare hela stora gänget?
Skolan gick bra, förstår inte varför folk ska dra ut på problem bara. Ta tag i skiten istället. Exakt vad jag behövde ta lite av min enegi till idag. Annars har det inte varits humörets bästa dag, tysta sura och tråkiga miner mest överallt tycker jag.
Iallefall drog martina med mig till gymmet efter skolan, najsigt värre. Nu sitter jag mitt i gymnasieansökan. Ska nog ta och göra första sökingen idag, eller?!?! Gash blir galen, svinläskigt ju. Är väldigt avundsjuk på en kär vän som redan har allt klart. Jag ska nog fan också bli hockeyproffs alltså. Man verkar få förmåner då!

Nu ska jag fortsätta min gymnasiekriis :)


Kommentera
Postat av: Julia Maria Elora Markham kvarnbergsskolan 9D Huddinge

förstår inte varför folk ska dra ut på problem bara. Ta tag i skiten istället."folk" = jag? samma dag då du pratade med mig? hannah vafan, jag drar inte ut på några jävla problem. Så du tycker "skiten" är löst nu eller? jag tog inte upp det med dig för att jag går inte runt och bryr mig om dig särkilt mycket och det kommer inte direkt bli någon skillnad nu när vi har pratat. Jag kommer inte bry mig om dig som förut. Det du kallade "skiten" är precis som förut, och det vet ju du med. vi kommer aldrig bli kompisar igen och det är väl inget nytt för dig?. Jag trodde vi pratade ut ordentligt i skolan igår men tydligen behövde jag lägga till lite grejer, som jag tror du har missuppfattat! ;)

2011-02-08 @ 21:35:30
Postat av: Martina

Jag är hundratio procent säker på att ni kommer bli vänner igen. Du och jag också Julia. För hur många gånger har vi inte haft långbråk? :P

2011-02-09 @ 09:57:02
Postat av: ESSEM, Selena M

hoppas du får en bra vecka!

2011-02-21 @ 14:03:37
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0