Jag bjuder på kärlek

Det är en helt vanlig torsdag. Jag skulle ha åkt på match, flempan-dif. Men så blev det inte, Linda kunde inte och ingen anna erbjöd sig. Så istället gosade jag i soffa med min finaste lillebror. Hela eftermiddagen och halva kvällen. Älskar snutten.
Ska sätta igång och fixa mina naglar nu. Min egna har nämligen spruckit och gör de mer och mer hela tiden. Alltså lång ner och det gör rikitgt ont.

Juste jag hade ju so prov idag, gick sådär. Men iallefall jag hade ingen musik med mig och ett prov utan musik känns inte som någon idé. Därför lånade jag en HTC. Inte rikitgt min grej de där. Jag fattade ingenting av någonting. Men lärde mig iallefall att skriva sms och ringa, fast kommer inte ihåg hur man kom dit.



Min fina.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0