IStapp

Jag tog en promenad till affären. Kollade på termometern innan och den visade bara -3.2 . Klädde mig ungefär som vanligt,gröna jacka,uggs och ett bar leggins på benen. Inget smart drag kan jag meddela. På väg dit blåste det mest och jag gick med vantarna på öronen och vägrade ta upp telefonen som både fick sms och ringde. På vägen hem var det värre. Visst det blåste inte men när jag kom hem insåg jag att jag hade ett islager på mina sviiin röda lår. Fint. Börjar få tillbaka känseln igen nu.

Nu har det ju börjat blivit lite mörkare, alltså dags för det jag längtat efter dagen lång. Tända ljus!!! NÅGON släkte nämnigen ljusen jag tände på förmiddagen.



usch vad jag saknar dom där jeansen.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0