I just had sex and .

Jag måste bara påpeka att jag är väldigt lycklig just nu. Kärleken ligger nog exakt där jag vill ha den. Kanske lite långt kommunalt bara! Men det får funka. Jag har exakt dom vännerna jag vill ha. Bråkar inte med någon. Såklart folk hatar och irriterar sig på mig dagligen. Men det är mest synd om dom! Sista pusselbiten föll på plats igår kväll. Jag behövde nog den där farliga killen med vit mössa för att vara rikitg lyckig. Jag behöver verkligen peppa upp mig och bara var glad, leva bland glada människor. Om några veckor kommer nämligen en av livets jobbigaste dagar! Med hjälp av alla underbara i min närhet klarar jag det också. ALLT går!



Lycklig brutta.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0