Gymnasievalet



Svar:

Tjenare! Gymnasiet är ju faktiskt frivilligt därför kommer jag välja utifrån min fritid. Jag kommer gå natur-häst. Tror dock att jag kommer välja Natur-Natur, med hästinriktining i 2an. För att få högskolebehörighet.

Skola... ja jag har jag varit på en del öppnahus osv.
Men jag fastnade sten sten hårt för Real gymnasiet i liljeholmen. Dom har även stylist, turism och nånting mer som jag inte kommer ihåg. Alla får varsinn laptop. Lokalerna är rikitgt snygga och fräscha! Men eftersom det är bra att göra flera val. Kommer jag välja Öknaskolan som andrahandval. Väljer jag den kommer jag behöva flytta i veckorna. Det är där jag brukar vara på somrarna/loven. Där min lilla prins bor.
Tredjehands val vet jag faktiskt inte. Kanske Djurgymnasiet, även de i liljeholmen men jag tyckte verkligen inte om det. Så vi får se...
Kanske lite sent o börja tänka på det nu. Men har funderat lite på att titta på andra linjer, med mina ca 250 poäng kommer jag ju in nästintill överallt.

Hoppas du fick svar på din fråga
:)



Skulle bli prinsessan♥prinsen om vi fick spendera dagarna såhär!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0