GLAAAAD

Jag är super glad nu igen!

Min dag va ganska dålig men ändå gick jag runt med ett leende på läpparna hela dagen. Började 8.10 med 100 minuter bara teori. Konsumentkunskap. Några lektioner till lunch, 12.20. Sen 2 timmar håltimme. PUSS. 14.50 till 17.05 film, andra världskriget. Va en ganska ensam dag, utan båda mina stjärnor. Men jag klarade det rikitgt bra!

Nu är jag hemma och ska äta middag sen iväg och träffa syster. Hon tvingar lilla mig. Vi har massor att prata om, inte mycket negativt just nu. Jag har aldrig gillat det där med relationsstatusar på facebook, men idag kunde jag inte hålla tassarna borta!!! :D




Kommentera
Postat av: Linnèa

Nej men gud vad söt bild på oss :) <3

2011-02-10 @ 19:57:52
URL: http://linneakristinaa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0