Fredag kväll

Härliga dygn.
Startade lovet med en bra pojke. Vi gjorde ingenting fram till 5. Mötte upp Johanna i huddinge. Sa hejdå till pojken och drog in mot stan. Där mötte vi upp Frida och Martina. Åt super mysig middag, kina. Vid 9 intog vi bio salongen. Winter's bone. Rekomenderas för dom som kan vara lite seriösa vid filmvisning. Vid 11 satte vi fötterna i fridas hem. Delade med oss av tjejsnack långt in på nattens timmar. Vaknade upp imorse brevid Martina och dom andra filurerna i en säng på andra sidan rummet. Vid 12 åt vi frukost. Vid 4 gick vi upp ur sängarna och jag åkte hem. Alltså har jag spenderat dom flesta timmarna sen igår i en säng. Men jag gillar det.

Dett leder till att jag inviger lovet med en dag där jag inte gör iordning mig eller gör nånting. Hoppas Anna kommer förbi och umgås med mig och melodifestivalen :)






Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0