Första lovdagen

Usch på mig. Dagens blogg-avslutnignen. Är lite försenad. Men som tur är kan ni fortfarande anmäla er. Hoppas på att kunna fixa fram lite vinnare ikväll!!


Igår kväll spenderades med sällskap och levande ljus, lite överdrivet romantiskt för min del. Sen wallander, rikitgt bra. Svenska kriminalare har en plats i mitt hjärta. Jag somnade väldigt tidigit för att vara lov. 00.10 svarade jag på sista smset. Vaknade dock tidigt. Men låg kvar i sängen till 10, dukitg.
Nu är det dags för mig att göra mig lite snygg. Åker till farsta centrum med min underbara mamma! Skor har föra tjing idag, och namnsdags present till min bästa!



Min kärlek.


Kommentera
Postat av: karin

snygg blogg finis! händer idag då?? följ gärna min blogg framöver och om du har bloglovin tveka inte hihi puss och kram babe!

2011-02-28 @ 15:29:49
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0