Julafton

Hej min vänner! Istället för ett långt inlägg delar jag upp de i flera små, smart right? :)

Julaftons morgon ägnade jag hemma hos pappa. Kvällen innan kollade jag på filmen "alla älskar alice" jag hade ont i hjärtat genom hela filmen. Jag känner igen mig så himla mycket i henne, men på ett annat sätt. Lillasyster väckte mig halv sju på julaftons morgon och skrek "Hannaah, tomten har ätit upp gröten". Det gjorde att jag inte var morgon trött och ville ligga kvar i sängen utan hellre umgås med mina underbart söta syskon. Vi åt frukost och öppnade julklappar. (Alla mina julklappar kommer sen).
Framåt 12tiden åkte jag hem till mamma och direkt vidare till morfar. Där vi klädde granen, kollade KalleAnka, åt julbord och sist öppnade julklapparna. Stannade över natten. Söndag förmiddagen åkte vi från norraste sidan av stan till ösmo och stallet. Red på volten med en jätte mysig tjej. Sen gosade vi tokigt eftersom vi inte får träffas fören nästa år ;)



23 December 2011, kanske ska släppa korna på sommar bete!




hjärtat i skittmaskinen




Vad tycker ni om min uppfostran på min lillasyster?
Själv tycker jag den är bra ;)



världens bästa julklappsläsare på julaftons morgon




Min minsta tomte på julaftonskvällen.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0