Princess!

Skäms på mig nu igen!

Idag har jag varit ute hos prinsessan. Vi red ut i allt vatten och lera, och jag fick bli en stolt ryttare. Hon övervann sig själv och vågade gå i vatten med alla fyra hovar samtidigt, vi mötte 4 tåg som kom ca 20 meter ifrån oss varav 1 fullt tutande och hon gjorde inget än att stå och titta på dom. Vi galopperade av oss i en backe, fort gick det och Dolly trivdes hon slängde med huvudet, frustade och slängde sig lite hit o dit, hon fick fram sin unghäst sida. Dessutom var det någon sorts skott träning i skogen påvägen hem. Jag höll mig kvar på ryggen och vi var i behåll när vi kom hem :)
 Jag gillar henne i alla lägen!




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0