Mina julklappar

Under min första jul, alltså med pappa.. Fick jag en pippitröja, ett julskal till telefonen, jätte fina fjäder örhängen, badpasta och en almanacka på mina syskon.
Fick även en för tidig julklapp av pappa för en månad sen min underbara Iphone :D







Fick ju badpasta av pappas familj. Det ser ut som helt vanlig pasta men luktar super gott. Jag har redan provat en halv färg och i skummet försvann det inte helt utan man kunde använda det för o tvätta kroppen också. Jätte bra!




Min fina pippitröja. Var och bytte den till en större storlek, eftersom jag ville ha en ordentligt stor så man verkligen kan mysa i den. Idag har jag haft den på mig hela dagen, jag storm trivs!.


Under min julnummer två hos mamma och släkten fick jag ett par JohnWitheker (stavning) ridbyxor röda mummmaa!! Så jävla snygga så man drägglar!, fick även ett presentkort på ett par hunterstövlar ink strumpor som jag ska fixa när jag kommit hem och dom finns i affärerna igen, ett presentkort på en utomlandsresa på 10.000 som vi ska boka framåt våren och även ett par vita tävlingshandskar + lite små tjafs och pengar.



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0