Jag har en åsikt!

Jag måste säga att jag faktiskt är väldigt öppen med min blogg och har varit det sen jag startade den för fler år sen. Mina föräldrar läser den, mina släktingar, när och kära, vänner som ovänner. Jag har ju såklart inte full koll på dom allihopa!

Men det börjar gå till överdrift när ens grannar är så nyfiken på mitt liv att han/hon börjar läsa mitt liv för o veta varför jag tar bussen på måndagar 06.22 utanför vårt hus. Sen säger hon/han "Jag förstod att hon skulle till gladö ridskola"... Snälla nån världen är inte på internet än, utan det finns ett språk som vi kan använda för att prata med varandra.

Jag blir så trött när folk går runt och snackar skit till allt och alla, så låter det som om personen i fråga är ängeln själv medans det egentligen är just hon/han som skapar allt SKIT snack!

Tack för att ni la ner tid på att läsa lite av mina aggresiva inlägg.
Pussss på er alla andra :love:

image description


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0