Finaste katten bror!

Igår landade jag i Nora, mitt älskade Nora. Hade som jag sa förut en jätte mysig och pratglad kväll med farmor och faster, så skönt med dom eftersom dom kan mig innantill och utantill. Imorse vaknade jag upp och blev glad, det är så skönt här. Tog en kortis promenad i stormen, 40 minuter är ingenting för mig o farmor i vanliga fall. Kvällen o eftermiddagen har jag bara ägnat hemma kollat på film med Matilda och sen även Jägarna 2.

Imorgon åker jag faster och matilda in till örebro och marieberg mot mellansdagsrean :D heysvejs i lingonskogen!



Min fina 10 gamla tjocka katt, jag var med när han föddes till o med!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0