tisdag

Idag var en händelserikdag. Vi har två tema dagar denna veck i skolan, varav första var idag. Tema ondskan. Så imorse hade vi två timmar föreläsning i aulan. Vi började med att se en film, gjord av en svensk som var med i konsentrationslägret. Hans berättelse som allt och hans skillsmässa med sin familj. Vi fick senare träffa honom för fortsätta berättning. Efter honom pratade en föredetta kriminell kille Patric, om sitt liv utan stöttande föräldrar som ledde till att han började dricka som 11åring och gå på droger som 12åring. Hela dagen har varit otroligt gripande och jag har haft lite ont i hjärtat.

Efter skolan hängde jag med lite fina flickor, nu hemma för dusch. Sen ska jag packa och mötta upp mina flickor så vi kan åka hem till Martina. För en sista kväll innan hon kreta. Ska bli rikitgt mysigt!
Imorgon blir det engelska nationella!! Ska försöka uppdatera er mina kära läsare ;)



Våran semester förra sommaren!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0