Onsdag+torsdag

Jag glömde ärligt talat blogga igår. I skolan hade vi nationella, gick relativt bra. Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Martina och mamma. Fixade naglarna och färgade ögonfransarna. Myskväll!
Idag hade vi tema dag två, åskådarollen. Gick ut på att besöka olika stationer och avslutades med film i aulan. Sen åkte jag och frida hem,jättehungriga. Men insåg att jag hade glömt nycklarna... så fick åka till liljeholmen fram och tillbaka och hämta mammas nycklar. Sen hem för middag. Men snuttan som precis har tagit hål i tungan fick jag servera med soppa! Sen dess har vi pluggat och kollat bigbrother repris. Hon har precis lämnat hemmet så nu ska jag ta o träna lite.



Snygga tjejer!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0