Onsdag mina vänner

Imorse tog vi lite sovmorgon, jag och fridan. Sen fixade jag mina naglar medans hon lyssnade på musik i min säng. Vid halv ett rullade vi hem till henne, hämtade upp pengar och vidare mot kista. Strosade runt där i en massa timmar. Åt en fet lunch och fortsätta shoppa. Köpte ny plånbok,solglasögon,en söt kofta och ett par ljusa jeans. Till slut blev det hemfärd. Då åkte jag med mamma och handlade, älskar att handla mat!
På kvällen har jag tröst ätit ost och kex. Eftersom jag inte fick gå på bio!
Nu ska jag sova. Min kropp värker.
Imorgon blir det packa,baka,städa,sola och på kvällen lämna stockholm! Förhoppnings ska jag hinna umgås lite sista med Frida innan jag åker.



C00lingen åt pannkakor till lunch!



Nytt är fräscht!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0