Lyckad kväll

Chacha bloggen!
Tänkte uppdatera lite för er skull så här på kvällskvisten.
Frida kom hit, vi satte på oss chillipill kläder. Åkte mot älvsjö, där vi mötte upp lite folk. Vidare mot några mysiga klippor. Grillade där och tog det allmänt lungt i gott sällskap. Efter en stund insåg vi att vi hade lite för lite kläder på oss. Så jag och frida följde med våra snygga killkompisar hem till en av dom. Där blev det myspys, kollade på "film" och njöt av lovet på bästa sätt. Eftersom jag trodde jag skulle till min syssling på dagen imorgon åkte jag och bästa hem till mig, men det va tydligen på kvällen.SATAN! Så vi stannade till på en öppen mack påvägen hem och köpte drick o lite fettisch! Nu blir det överviktighet och bigbrother avsnitt. Hörs imorgon!



Anka



Söt cheey



Gillar att våra kompisar följer med och tar kort på oss i väntan på bussen! Haha, sköna dom är!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0