Torsdag punkt

Godmorgon vääärlden, the new!

Jag hatar min katt över allt annat just nu.. Hon har skrikit hela natten, hon beter sig typ som en liten retande unge på 4 år med snor i hela ansiktet och fingrarna långt upp i bihålorna. Så vill nån ha en underbar grå katt , varsågod..! Ni får henne!

So prov idag då, känner mig ganska lugn faktiskt. Har koll på allt man skulle ha koll på dessutom lite extra i huvet. I like it.

Planer för idag har jag ingen aning om, vill hinna träffa pojkvännen innan han åker imorgon. Dock bara borta över helgen men ändå! Nu ska jag ta min kropp till bussen, ha en wonderful dag.


Kommentera
Postat av: Emma

Jätte fin blogg!! skulle du kunna göra en sån blogg till mig och skriva så som du gjort när man ska kommenatera??

2010-09-23 @ 15:30:17
URL: http://sofijahfans.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0