Sadface

Små deppig dag idag, saknar pojken på tv,besviken på en viss person,fryser om fötterna,tänker för mycket, så irriterad på personer som inte borde finnas i mitt liv,lånar ut för många delar av mig själv....!

Födelsedagen va väl prima, tyvärr kom inte mina äldsta småbröder tråkigt som fan men är van. Firade kvällen med moster,kusin,mamma,lillebror och nåra gäster. Somnade rätt tidigt vaknade rätt sent. Städat lite efter igår och kollat på hockey.
Nyss kom moster hit för middag och kramas med mig, hon vet exakt vilka känslor jag har i min kropp. Det är läskigt att vi känner igen varandra känslor så mycket. Tro mig vi känner varandra insida.

Funderar på o klä på mig o gå ut o springa lite, vill de allt känns så jävla mycke bättre efter men just nu ligger jag hellre i min säng med hööög musik och fäller en tår då och då över hur fan personer kan betee sig.



sexy or whaaat?


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0