Right to my heart

Gud kollade igenom min egen blogg lite, har verkligen bloggat jätte lite senaste tiden. SKÄMMS på mig!

Glömde skriva imorse vad jag fick av Johanna och Julia, ett skiit fint silverhalsband med ett hjärta och ett H. Dessutom ett present kort på KICKS. Ni är heelt underbara flickor, Tack!

Nu är jag hemkommen från pojken. Idag är det en rikitgt onyttig dag, men det finns så himla mycke gått kvar sen igår. Men mina måsten idag är att fixa klart på mitt rum och sen plugga. Har prov på torsdag! Men först och främst ska jag lägga mig och läsa nån bok om tonåren, fick den av mamma. Hon tyckte jag behövde den , haha. Hinner jag bli klart med att på rummet idag får ni bild senare :)

Kommentera
Postat av: von schrowe

vilken fin design :) allt bra?

2010-09-19 @ 19:42:48
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0