Måndag

Mina hälsningsfraser börjar utrotas, hm.. inte många kvar nu.

Hela okej dag i skolan today, inget bättre eller sämre. Efter skolan åkte jag på dirren och mötte upp robin och martin. Skoja inte om att någon kramades massvis!! Pojken har vunnit tvpucken,varit borta en vecka och bara är allmänt unik ;) När dom skulle vidare på träning mötte jag upp Anton beboo en stund och sen gick jag hem till min moster, hade allmänt tråkigt där så åkte hem och nu ligger jag här i min säng. Trött på den siutationen utanför min egna lilla värld, dessutom fryser jag om fötterna som en idiot och är hungrig. Men orkar verkligen inte irritera mig under en middag... så blir lite av den delen idag.

Jag har riktigt underligt tråkigt just nu, ska nog försöka plugga lite. Tråkigt som f*n , men vill få mina tankar på annat än problem. Även om dom flesta tankarna bara tillhör honom :love:


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0