LöRdAg.

Min data har blivit lite smått förkyld, funkar inte som jag vill att den ska. Blir den inte bättre kan det smitta av sig till min bloggning, och det är inte bra nån stans.

När jag kom hem tog jag hand om lilla bebisungen här hemma en stund, han åt gröt, jag åt frukost :) Sen bara blev det så att vi somnade tills han nyss vaknade och skrek mer än nånsinn så då blev det mammas bebis igen.

Ikväll blir det ju la casa de johanna för hela slanten. Men skulle behöva åka till farsta en snabbis innan, sen hem o göra iordning mig. Fast egentligen är jag bara knasigt trött och mina ben typ värker av trötthet, men fick precis en idé. Istället för o ligga här och vara trött går jag till köket och tar en c-vitamin , det borde pigga upp mig lite iallefall :)

Ska vi tävla? sisten till köket är en död fisk.. 1...2...3...!!!!!!!!!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0