Is you and the feelings back?

Förlåt alla underbara människor! Nu ska ni få veta lite kort vad som har hänt här i livet.

Fotot igår gick la bra, inte så svårt när man är van o stå framför kameran. Även om de va ett tag sen nu, tyvärr. Efter skolan åkte jag och mötte upp Martin, vi gick ut med hundisen och sen kollade vi på skräckfilm hos min moster. Shiiiit va läskig den va, the strangers. Slutade med att jag satt i hans knä och typ höll i hans armar, underbar känsla (A) Vi kollade massa tråkiga program efter de.
Idag gick skolan prima, är verkligen på rikitgt nu. Jobbigt men ändå lite kul. Kan ni gissa vad jag gjorde efter skolan idag då? hihi!!! Åkte med Robin till Martin , först gick vi runt lite i huddinge dom åt och lite sånt. Vid typ 5 åkte vi hem till Martin och kollade tråkigaste filmen någonsinn, sen skulle Robin på träning så vi hade lite egen tid ;) hahaha driver flickor och pojkar.
Nu är jag hemkommen och tittar på en riktigt underbar mamma som målar mitt rum, kanske dags för lite pluggande.

Har inga bilder, förlåt ska bli bättre på det! :D



bjuder på gammalt


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0