Du gör mig toookig !! :D

Goderaftonmitt herrskap, rullat livet eller?
Själv är det toppen, börjar bli lite spännis i kroppen nu. Jag älskar verkligen o fylla år!! Blir som en 3åring som inte kan sova natten innan och ligger vaken typ flera timmar innan familjen kommer på morgon, springer till dörren när de ringer på och skriker "JAG SVARAR!!" när det ringer på telefonen.

Min dag idag har gått ut på skolan, jag trivs i min cp klass ganska bra faktiskt förutom att vissa verkligen pratar bort heela lektionerna, fan de är sista året nu.. satsa! Efter skolan gick jag och martina hem till henne o jag låg i sängen och bara gosade med den, kärlek till martinas säng. Sen blev det hemfärd på typ 1 timme, det tar egentligen 15 minuter o gå mellan oss (A) Sen jag kom hem har jag sovit o pluggat lite. Nyss lämande resten av familjen hemma så ska ta min hund o gå ut o springa lite. Blev inte så långt igår. Sen ska jag ha stina stund, haha. Jag ska bada o fixa med voffsan, hon vill de och jaa hon sa de!

Eftersom vi håller på o bygger om o fixar på mitt rum har jag inte en aning om vart min överföringssladd är, därför får ni bara gamla bilder tills de här är över :D



men jaaa min bästavän är vacker!!! :D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0