Älska idag

tjatjaa bloggen ;)
Helt dunder skön dag i skolan. Började 9 med teknik, har ganska svårt att jobba i de ämnet eftersom min lärare hatar mig och så fort jag frågar hur man ska göra när jag inte förstår instruktionerna skrattar han och kollar på mig som om jag vore rikitgt efterbliven. Men men jag tar mig igenom det också. Efter de hade vi spanska, med VÄRLDENS störta geting haha skiit läskigt. Sen sista lektionen engelska, katastrof lektion, ingen gjorde nått i en timme. Sen slutade vi .. dvs 12.20 , najs or what? ;) Jag och Martina åkte hem och plugga klart nästan allt inför so provet imorgon.

Nu kom jag nyss hem från en cykeltur på ungefär 1,5 timma med hunden. Började gråta på vägen, saknar hästarna enooormt ibland. Kanske borde börja, men har inte rikitgt den tid jag vill lägga ner på ridningen.
Ska laga middag nu, köttfärsås och spagge. Mamma ska få maten serverad när hon kommer hem, snäll dotter :D





" Du är kapabell till så mycket mer "

Jag saknar min lilla plutt mest!! :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0