utnyttjingsvänskap ;)

Helt ärligt jag blir tokig på min kompisar..!
Idag har dom skrivit ett prov som jag ska skriva imorgon, men dom kommer inte ihåg nånting inte ens svaren på träningsfrågorna eller vad som va med på provet. Eller så vill dom inte svara alls, utan ber mig själv kolla upp det eftersom det är med på provet. Jag blir gaalen. Själv är det typ jag som sitter och skriver allt sen får jag massa frågor av dom som jag svarar på nu vill dom inte ens hjälpa mig... Dålig stil eller vad tycker ni? :O



Här är dom töntarna själva, förutom jag själv då :)

Orättvist att jag älskar dom iallefall, men troligen har dom inte gjort samma sak.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0