Snygga prylar

Tjena alla snygga. Sitter hemma just nu och väntar på att få åka till liljeholmen. Ska hämta upp lite pengar på vägen, sen ska jag spendera dom i liljeholmen och under tiden vara barnvakt till lillebror. Åker sen hem , fortfarande barnvakt men får hjälp då, eftersom jag måste plugga.

Så himla roligt egentligen.. sitter här i vardagsrummet och smsar med en kompis som jag verkligen kännt hur länge som helst. Nu har vi liksom flera gemensamma vänner, vilket vi inte hade när vi lärde känna varanda vilket var typ 5 år sen. Vi har verkligen hjälp varandra ur 110 situationer. Han va tillsammans med sin senaste tjej i typ 1 år, knas o ta sig ur det kan jag säga :)

Nu är det dags att röra på sig, ha en bra eftermiddag :)



Snygga händer va? :)

Jag, Felicia, Bea, Hanna, Johanna, Frida och Linnea...
Nån som kan gissa vilkeT finger som tillhör min kära vän Hanna Jonsson? :)


Kommentera
Postat av: Hanna Jonsson

Hahahahah jag är så rolig :D

2010-10-27 @ 19:21:31
URL: http://fettgay.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0