Onsdag.

Fett sämst på att uppdatera!! Men just nu är det väldigt mycket plugg,skola och tankar. En stor fet hög tankar, en del tårar,en del skratt. Jag blir tokig på mig själv!

Nu är det iallefall dags för ännu en dag i skolan, börjar med tekink och jag har gett mig in på MVG , vilket jag tydligen inte rikitgt klarade av. Jag blir tokig på mig själv.
Något ni inte vet, är att jag klippte mig igår. Japp, mamma och min frisör tvingade mig. Men det blir inte jätte mycket, ska ta lite mer innan jul vilket är ungefär 2 månader. Då täntke jag lägga i lite mörkare slingor, men jag vet verkligen inte om jag vågar. Jag blir tokig på mig själv!

sänglek på er allihopa.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0