I have it all

tillbringade kvällen hos min bästa moster, vi bestämde lite ang ridningen. Hon ska börja igen bara för att få igång mig, haha gulle! Nu ska jag sova eftersom Robin tvingar mig till skolan imorgon, skönt att någon bryr sig och vill ha mig där iallefall. Min skola skulle suga kuk utan honom! Jag längtar mer än allt tills min underbara pojkvän blir frisk, ja ni kunde väl förstå att han också va sjuk eftersom jag är det och vi råkar dela saliv ibland, men barabara ibland!!! Kanske hinner blogg imorgon bitti, annars blir det nog bussbloggning :)

GODNATT!! :)



Jag vill vara brun igen!
Ska nog hudcancra mig lite imorgon lr torsdag, man behöver A-vitamin eller vafan det nu är :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0