Du är värd mina tårar.

usch jag är lite smått efterbliven idag ingenting blir gjort, har suttit med ansiktskmask och hårinpackning senaste timmen och kollat på film. Jag skulle duscha ju? jaja jag ska :)

Känns så himla tråkigt att inte ha nått planerat men om inte personen jag vill ska höra av sig gör det. Så antar jag att jag övertalar Emil o få följa med honom på bio,han frågade mig nyss men så sa jag nej dessutom vi har inte träffats på hundrafemtio år. :)



Typ förra sommaren , ja det är mitt snygga hår i hörnet!
Ser ni hur galet stark han är, hahah :)


Kommentera
Postat av: L I N N

Vad händer ikväll då? :D

2010-10-31 @ 17:26:00
URL: http://linnilssons.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0