Bad

Kass uppdatering, men igår var jag på pojkens match med massa kompisar. Dom vann ju såklart! Sen hände de lite saker i mitt liv så somnade halv 2. Va trött som ett svin halva dagen. Sista lektionen stukade jag 3 nästan 4 tår. Så nu har jag jävligt ont och sitter med tejpade tår, det liksom dunkar i hela foten :o Idag åkte jag med robin och hans pappa till hagsätra efter skolan , hockey affären. Sen vidare till huddinge där vi mötte upp min älskade och åkte till hans skola. Efter vi va klara där väntade vi på bussen i en timme. Träffade lite folk från hans klass, hm...både såg ut och betedde sig som 98or. Till slut hämmande vi hos martin. Dom har lag foto just nu och jag ligger i min mosters soffa med dunkande tår och kollar paradise hotel :-d

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0