Torsdag

Godmorgon, usch jag är verkligen jätte trött idag. Dessutom måste jag lämna hemmet 20 minuter tidigare idag, eftersom jag måste gå till en annan station för att kunna vara säker på att min buss kommer.
Jag måste börja sova mer på nätterna, igår somnade jag iofs innan halv 12 men ändå är jag sviin trött nu på morgonen. Jag sover mellan 6 och 7 timmar varje natt, nån som vet hur många man ska sova? Hur många sover ni? :)

Jag har vääldigt dåligt samvete att jag inte har svarat på nåra kommentarer alls ändå fortsätter ni kommentera, gullungar!
Idag har jag so prov, känner mig ganska redo. Men efter skolan är det bara att dra igång med pluggandet inför kemi provet som är imorgon. Jag är skoltrött redan efter första veckan efter lovet, verkar väldigt lovande det här!

Dags att börja packa.
Hejsvejs!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0