Tisdag.

STRESSIG MORGON!!!

Hinner knappt skriva något eftersom man måste hinna borta tänderna och helst klä på mig innan jag måste gå, haha. Somnade väldigt mycket försent inatt, kvart i 1. Vilket betyder att jag är gaalet trött nu, och bara tittar på min säng och drömmer mig bort. Ibland hatar jag den för att jag är ensam , eller inte alltid men oftast. Fast just nu är min säng den enda platsen jag vill vara på. haha knas? :)

Brukar ni också känna så på morgonen? eller ser ni fram emot dagen i skolan? :)

Ska försöka hinna med nånting under dagen.

PUSS

Kommentera
Postat av: Sandra

Gomorron i kylan! Vad händer hos dig idag då?

Kram

2010-11-09 @ 07:40:21
URL: http://thisissandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV; Jo det gjorde jag väl :) fick en riktigt kraftig mellanblödning en gång bara, men annars var det väl okej (förutom den fruktansvärda mensvärken)

2010-11-09 @ 09:33:33
URL: http://sandrage.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0