Tisdag

Godmorgon mina sköningar!
Haft en bra natt? Det har jag faktiskt. Eftersom jag satte upp beslyning runt hela mitt fönster igår som lyser hela tiden så trodde jag att det var ljus ute när mobilen ringde. Hur skönt som helst för då vaknar man till dirke istället för att tycka synd om sig själv i all evighet.

Jag ser faktiskt fram mot idag. Fråga mig inte varför. Men jag har inte så mycke emot skolan just nu faktiskt. Utan skolan hade jag varken träffat Robin eller Martina hela dagarna. Får ont i magen när jag inser att det bara är en termin kvar. Jag har gått i samma klass som Martina i 6 år och känt henne i 7 år. Robin har jag gått i samma skola som i typ 2 år, och känt i 3 tror jag :) Världen underbaraste människor.

Dags att klä på sig!!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0