Svar på kommentarer!




Hej jag tycker din blogg är jävligt bra !
Men du skriver ofta "jag förlorade...allt" och massa sånt, vad har hänt? "/


Svar: Hej! Allt har gått väldigt upp och ner i mitt liv senaste tiden. Bloggen har varit en plats där jag har kunnat skriva av mig liv, både posetivt och negativt. Men jag börjar nog inse vilka personer jag ska hålla mig till och vilka vänner som verkligen är rikitiga och finns där hela tiden. Precis som en vän ska. Jag vill och kommer nog aldrig skriva exakt vad som har hänt, eftersom vissa delar är VÄLDIGT personliga och stannar mellan mig och en annan person.

Hoppas du fick ett relativt bra svar på din fråga :)
Kram!

Vad är det här? vad är det som har hänt? "/<3

Svar: Hej! Du skrev denna kommentar igår ang "865an". Det är nämnligen en buss jag inte åkt på väldigt länge , men den fick det bli när jag och Johanna skulle gå på bio. För ungefär exakt ett år sen hände det vissa saker mellan mig och en kille som jag inte nämner vid namn. Helt plötsligt var bara allt borta, ingen vet varför. Vi pratar fortfarande ibland men bara som vänner. Grejen var den att hans station ligger på 865ans väg till skärholmen.

Hoppas du fick svar på din fråga :)
Kram!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0