PLUGGA .. DÖÖ!

Sådär då har jag svarat på kommentarer, ätit frukost och hunnit prata med Johanna! Flickan börjar förstå mina känslor nu, skönt som F*N!!

Idag ska jag plugga, inte taggad alls.. Jag drar mig verkligen för det men behöver göra det. Har nämligen en spanska text som ska sitta i huvet, So-judendomen har prov efter lovet + Kemi typ matkunskap också prov efter lovet. Sen behöver jag skriva klart 2 uppsatser, en i teknik och en i kemi som jag inte ens börjat på!
Ne men det här rullar ju veeerkligen på.

Det är så konstigt att nu helt plötligt skulle jag lätt kunna städa mitt rum eller nått istället. Mina ögon funkar liksom på ett annat sätt, jag ser att blommarna behöver vatten.. att spegeln behöver tvättas och massa annat. HAHAHA :)



Usch så sexig ;)
pojke i telefon iallefall!


Kommentera
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Åh tack ska du ha sötnos =)

Jadu, mascara, kajal och ibland ögonskugga ;) Hmm, dög de svaret? Haha

2010-11-05 @ 13:39:28
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: SIEL

haha fått endel frågor på det senaste :D

men cielo betyder iallafall himmel på spanska.

så jag tog två bokstäver från mitt "andranamn"/mellannamn thereSIa och två från mitt första namn emELie. och la ihop dom :D siel.

2010-11-05 @ 13:45:18
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

sv: jadu, tog det lugnt typ :D hehe

2010-11-05 @ 13:57:01
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0