Måndag kväll

Tjenare snyggisar, mås det prima i huset eller?

Jag åkte hem på dirren efter skolan och har verkligen pluggat hela eftermiddagen och halva kvällen. Duktig tjej! Har nästan fått klart en kemiuppsats, klar med fysiken, fixat so'n och börjar läsa en väldigt vansinnigt dålig bok - Möss och Människor. Det är tydligen egentligen en gymnasiebok vilket verkligen visar sig. För jag har läst ca 15 sidor, förstår typ varannat ord. jaja, fan sluta klaga nu. Jag diggart!

Sitter just nu med ansiktsmask, överraskade? Nej antar inte det. Men jag älskar det. Ska nog svara på lite kommisar nu, och sen måla om naglarna till "Pensionärs jävlar", det är vad jag kallar grym tv.



Du finns i mina tankar var eviga dag.
Din närhet på jorden är min liv's störst saknad.
Det vackraste jorden ägde lever nu i den blåa himlen.
Du var min vägledare i livet...
Jag älskar dig,då nu och föralltid, mormor!


Kommentera
Postat av: Sara

Sv; okej ^^. desamma :)

2010-11-22 @ 21:56:10
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Julia Jias

Tnx vad söt du är!

Jo min med! Börja med att man försov sej så man slapp skolan, går inga fler bussar här på landet ;)



Samma här, de programmet är så oerhört kul x)<3

2010-11-22 @ 22:08:39
URL: http://jjias.blogg.se/
Postat av: maisah

sv : okej nice :D



tackdetsamma sötnos :)<3

2010-11-22 @ 22:14:53
URL: http://maisahjuevesanos.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0