Kvarnberga


Leggins - Hm, Svart "kjol"-indiska , Linne-Gina, kofta- ?

Idag är det simning och jag slutar 12.10, varför göra iordning sig speciellt mycket då. Även om jag har en viss trevlig person att se idag ;) undra vem... hhm, ja undra vem.
Kvarnbergsskolan börjar liksom bli lite av mitt andra hem. Känner dom flesta, kan alla små vägar och salar överallt. Det är ungefär 1 termin och 4 veckor kvar i den skolan, både lite sorligt men ändå väldigt skönt. Hela mitt liv har verkligen ändrats sen jag började där jag har flyttat,bildat ny familj,tappat en familjedel, varit kär, varit älskad, insett att martina är min bästavän, varit fjortis, blivigt normal... skulle kunna göra listan lång.

Nu är det dags o fixa det sista sen möta Pärtan :)


Kommentera
Postat av: Emelie

Åh missade pensionärsjävlar får se de på play istället. Hehe nu säger ja godnatt och hoppas din dag blir bra ;)



kram

2010-11-23 @ 07:33:00
URL: http://lillemset.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0