Johanna min vackra

Okej nu är det dags att sova för min del, måste sätta på en film som gör att jag inte mår dåligt, har nämligen lätt för det på mina ensamma kvällar.
Imorgon ska jag och johanna umgås som små svin, najs or whaat? Behöver in till stan och kolla skor, sen ska vi även försöka hinna gå på bio på kvällen. Usch jag älskar att umgås med den glada snyggingen, eller min personliga modell ;)

GNATT!



Våras




Skolavslutningen



Mysig  sommarkväll



NUU



Hos Martina



Örebro i somras


Kommentera
Postat av: johanna thebest salkvist

snygga brudar ! ;)

haha jaa vi ska ha det mysigat.

love to you :)<33

2010-11-04 @ 00:47:13
Postat av: fuckface

oohhlalal vi kommer gärna! ;)

2010-11-04 @ 00:48:22
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

SVAR: Tack :D

2010-11-04 @ 01:08:29
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: iv!

ja, det var en underbar present :D!

allt bra med dig :)?

2010-11-04 @ 12:44:08
URL: http://ivikiiwi.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej jag tycker din blogg är jävligt bra !

Men du skriver ofta "jag förlorade...allt" och massa sånt, vad har hänt? "/

2010-11-04 @ 12:54:21

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0