Jag har famlat i mökret men i dig såg jag ljuset




Vad tycker ni om min grymma uppdatering så här på lovet? Ni gillart visst? Jag också faktiskt. Så roligt att man väldigt fort ser en skillnad så fort man börjar skriva lite oftare, och svarar på kommentarer.

Jag funderar faktiskt på om jag ska gå och lägga mig i sängen, tror det. Jag vill faktiskt försöka bli frisk. Ska nog sätta på en film, smsa lite vet att det kommer sluta med att jag sover snart så det är en bra sak för att lura mig själv.

Imorgon ska jag med mamma till liljeholmen på eftermiddagen nån gång, ett par skor ska inhandlas. Så grymt snygga. Ska även leta lite till om jag hittar en fin vinterjacka. Men eftersom jag är kär i min blogg just nu kommer ni ungefär få veta det ca 3 gånger till innan jag överhuvud taget är där, haha!

GNATT


Kommentera
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Nu är dagens blogg vinnaren uppe i bloggen kolla om de va du!:)

sv: okej:)

2010-11-01 @ 23:09:44
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0