Jacka inhandlad

Jag är hemma efter en runda i skärholms gallerian och sedan en snabbis på heroncity. Jag har köpt en skit snygg jacka inför vintern. Lite militärgrön aktig, visar bild senare. Har ju en canada och en vanlig everest också , men dom är mest varma.  På heron var ju mediamarkt ett litet måste, så hittade 2 filmer. Sex and the city 2 och Beck - levande bergravd. Dessutom beslutade jag själv att en ny större tv ska inhandlas till mitt rum, men inte just för tillfället eftersom jag inte har vägg plats.

Nu ska jag hjälpa till lite här hemma, sen ska jag nog kolla på film ikväll om ingen annan kommer med ett bättre förslag. Är öppen för mysiga idéer :)





Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0