Glad? Nej men gladare.

Bättre humör?  Jaaa. Bara pga att jag fick ett antal knasiga mail från nallebjörnen, att frida gav mig 1 + en 0 och att jag gått igenom hela min spotify lista lite fort. På vääldigt hög volym. Minskade den från 11 timmar till 6, tog bort alla låtar som fick mig att tänka på dåliga saker eller så var dom bara allmänt gamla :)

Funderar på om jag ska få familjen att laga middag, så vi kan börja kolla på film sen... dunder taggad på att krypa upp i soffan först med middag sen ta fram den stora godispåsen mamma har köpt, trycka en hund intill sig bara för närheten skull och sen kolla på mina ny inhandlade filmer. Usch va min kväll nog kommer bli ganska mysig, även fast jag troligen tillbringar den med familjen.

Ska fota jackan först av allt tror jag! :)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0