.

Gick upp tidigt som satan imorse, för att kunna ta tidiga bussen och äta frukost med Martina innan skolan, Johanna hängde med på ett hörn. Lektionerna rullade på som vanligt och jag har varit på humör hela dagen. Till lunch var det blodpuddig, nejtack. Jag och martina åkte till huddinge centrum och åt subway, trevlig eller vad? Mitt kemiprov var skiitsvår, ingen mer kommentar.

Efter skolan var det personlig makeup uppvisning för mig och mamma hemma. Produkterna kommer snart komma ut i affär. Så diskuterade även lite rabattkoder m.m till er och så. Blev sminkad med massa nytt och kul, mamma är ju makeup artist. Men det finns tex. 500 olika färger på ögonskuggor, bara en början mina vänner.
När sminkningen var blev vi bjudna på resturang, snäll killen den där Patrik. Efter att ha avnjutit en middag åkte jag hem. Fixat lite på mitt rum. Och klockan är liite mycket för att dra iväg och göra nått, dessutom är min kropp trött som ett svin.

Nu försvann mitt humör............


Kommentera
Postat av: B E C C A

sv: Ja!! :/

2010-11-12 @ 21:01:13
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: malin

Hej :) Tack så mycket för att du röstade på mig till hösten blogg! Har länkat dig på min blogg nu :)

Jag vann även tävligen, tack så jätte mycket :D



Ha en bra kväll :)

kram

2010-11-12 @ 21:55:24
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0